feat - watch_dogs_2014_06_1425uii

Ubisoft przyznaje, że celowo usunął niektóre efekty graficzne z Watch_Dogs

Kilka dni temu na jaw wyszło, że Ubisoft w pecetowej wersji Watch_Dogs wyłączył wiele efektów graficznych. O wszystkim dowiedzieliśmy się dzięki moderowi znanemu pod pseudonimem The Worse.

Znalazł on w plikach gry efekty graficzne, które sprawiają, że gra wygląda, jak na pamiętnym pokazie z E3 2012. Mod, pozwalający je uruchomić od razu trafił do sieci. Jak do całej sprawy odnosi się Ubisoft? Developer wydał oświadczenie, w którym przyznają się oni do usunięcia efektów graficznych znanych z E3 2012. Taki stan rzeczy tłumaczą tym, że na wielu komputerach te efekty mogłyby przyczynić się do gorzej stabilności i wydajności gry, a co za tym idzie – do gorszych doświadczeń płynących z gry. Tłumaczenie bardzo dziwne, bo efekty te nie są obowiązkowe i miło gdyby gracze dostali wybór grania z nimi. Wielu użytkowników moda twierdzi także, że poprawia on działanie samej gry.

Dlaczego Ubi zdecydowało się na taki krok? Powodów może być wiele i najbardziej prawdopodobne jest zrównanie grafiki pod konsole. A co Wy sądzicie na ten temat?

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post
Ogarniam głównie newsy, czasem skrobnę jakiś dłuższy tekst. Jeśli chcecie dziennej dawki moich przemyśleń związanych z grami - zajrzyjcie na twittera: @albisaint

Komentarze