feat -huawei-ascend-p7-sapphire-edition

Szafirowa wersja Huawei Ascend P7

Huawei zaprezentował limitowaną, szafirową edycję smartfona Huawei Ascend P7 Sapphire Edition z 5-calowym ekranem Full HD pokrytym szafirowym szkłem, który zadebiutuje w trzecim kwartale 2014 r. Szafirowe szkło jest znane z twardości i wyjątkowej odporności na zarysowania, z tego też względu prawdopodobnie w tym roku będzie jednym z surowców najchętniej wybieranych przez producentów w sprzętach typu premium. Najnowszy Huawei Ascend P7 Sapphire Edition jest pierwszym urządzeniem 4G LTE z szafirowym ekranem, które będzie dostępne jeszcze w tym roku w Chinach.

„Tak szybkie pojawienie się szafirowej wersji Ascend P7 niedługo po premierze podstawowego modelu wyznacza nowy trend w dziale smartfonów firmy Huawei” – powiedział Richard Yu, CEO Huawei Consumer Business Group. „Ten model dowodzi naszego kunsztu w projektowaniu wyjątkowych urządzeń. To także pokazuje, że przyjęta przez nas strategia wprowadzania na rynek najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów jest skuteczna i pożądana przez naszych klientów”.

Specjalna edycja Ascend P7 łączy zalety szklanego ekranu dotykowego z niespotykaną wytrzymałością i trwałością szafiru. Tafla, która zabezpiecza wyświetlacz, ma zwiększoną odporność na zarysowania i pęknięcia, a także doskonale przewodzi ciepło i podczerwień. Aby ją stworzyć, niezbędne jest precyzyjne wykonanie z szafirowego kryształu powłoki o grubości zaledwie kilkuset mikrometrów. Ze względu na złożoność procesu produkcja urządzeń zawierających ten materiał musi spełniać najbardziej rygorystyczne normy.

Idealnie gładki tył obudowy smartfona został wykonany z najnowocześniejszego stopu ceramicznego, który zwiększa wytrzymałość urządzenia i nadaje mu niezwykle elegancki wygląd. Stop jest trzy razy trwalszy niż stal, odporny na zarysowania, a także szybko rozprasza ciepło, aby zapewnić optymalną temperaturę urządzenia.

Czwarty kwartał z rzędu Huawei utrzymuje trzecią pozycję na świecie wśród producentów smartfonów. W drugim kwartale 2014 r. udział Huawei w rynku tych urządzeń wyniósł 6,9%1. Od premiery sprzedano ponad dwa miliony smartfonów Ascend P7 w ponad 70 krajach na całym świecie. W zeszłym miesiącu Huawei zaprezentował model, który powstał w wyniku współpracy z klubem Arsenal Londyn – specjalna wersja Ascend P7 Arsenal Edition.
Limitowana edycja szafirowego Ascend P7 będzie dostępna w pierwszej kolejności w Chinach w trzecim kwartale 2014 r. Informacje dotyczące dostępności tego smartfona na rynkach światowych zostaną opublikowane już wkrótce.

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze