feat -Huawei

CES 2015: Huawei prezentuje pełną ofertę nowych urządzeń mobilnych

Huawei Consumer Business Group (BG) przestawił na konferencji CES 2015 ponad 100 różnych urządzeń. W tej grupie znalazły się m.in. najnowsze smartfony, akcesoria, tablety, urządzenia domowe, modemy oraz OTT. Firma zapowiedziała również rozpoczęcie wdrażania nowej strategii produktowej – ery „Hilink” . W ramach tej strategii użytkownikom na całym świecie będą oferowane w pełni zintegrowane rozwiązania pozwalające na niezwykle wygodne korzystanie z inteligentnych urządzeń i zasobów internetowych.

Rok 2014 był dla Huawei obfity w sukcesy. Nasza strategia produktowa, która zakłada skoncentrowanie się na segmentach premium oraz high-end, okazała się bardzo skuteczna. Dzięki niej uzyskaliśmy ponad 30% wzrost sprzedaży smartfonów, osiągając w 2014 r. wartość sprzedaży na poziomie ponad 11.8 mld USD. Flagowe smartfony Huawei P7Huawei Mate7 zyskały ogromną popularność wśród użytkowników na całym świecie. Równolegle kontynuowane były projekty mające na celu rozwój marki i wzrost jej rozpoznawalności, dzięki czemu staliśmy się pierwszą chińską firmą, która została uwzględniona w rankingu Interbrand’s Top 100 Global Brands of 2014” –  powiedział Mr. Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG.

new -Huawei

W najbliższej przyszłości chcemy dalej konsolidować i rozwijać segment smartfonów, aby móc zaoferować użytkownikom naszych produktów jeszcze bardziej zintegrowane i inteligentne rozwiązania mobilne. Mając na uwadze nasze ogromne doświadczenie i wkład Huawei w rozwój technologii szerokopasmowego dostępu do internetu, będziemy dalej koncentrować się na rozszerzeniu obszarów, w których mogą zostać wykorzystane nasze rozwiązania – przykładem takich nowych obszarów są np. sieci samochodowe czy Internet Rzeczy. Jesteśmy przekonani, że poprzez integrację istniejących rozwiązań typu big data i usług dostępnych z poziomu cyfrowej chmury możemy zaoferować użytkownikom jeszcze wygodniejsze i inteligentniejsze rozwiązania, które zoptymalizują np. wybór tras czy dróg dojazdu, a także pozwolą ocenić poziom ich bezpieczeństwa i wygodę”.

new -Huawei-2

Flagowe smartfony Huawei wiodą prym
Firma Huawei zdecydowała się wdrożyć strategię produktową zakładającą skoncentrowanie się na rozwoju smartfonów z segmentów mid-premium oraz high-end. Ta decyzja spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony klientów i pozwoliła na ogromny wzrost sprzedaży na przestrzeni ostatnich lat. W rezultacie rozpoznawalność marki Huawei wzrosła z poziomu 52% w 2013 r. do poziomiu 65% w 2014 r., a rekomendacja marki osiągnęła poziom 43% wg. agencji badawczej IPSOS.

Na targach CES 2015 zostały zaprezentowane flagowe urządzenia Huawei oraz serii Honor. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują m.in. Huawei P7 (edycje: Sapphire, Arsenal i wersja standard), Huawei Mate7 (zarówno wersje premium, jak i standardowe edycje), a także Honor 6 i Honor 6 Plus.

new -Huawei-3

Smartfon Huawei P7 kontynuuje sukces swojego poprzednika Huawei P6. Na przestrzeni zaledwie 6 miesięcy od majowej premiery w Paryżu w 2014 r. model P7 został sprzedany w ponad 4 milionach egzemplarzy. Huawei Mate7, mający premierę na targach IFA we wrześniu 2014 r., również zbiera doskonałe opinie wśród użytkowników. Dalsze umocnienie pozycji Huawei jako wiodącego producenta w segmencie smartfonów high-end przyniosła premiera modelu G7 (także zaprezentowanego podczas targów IFA), który został sprzedany w ponad 1 mln egzemplarzy w zaledwie dwa miesiące od premiery.

Huawei Consumer BG zapowiada erę “Hilink”
Podczas wystawy zaprezentowana została także nowa strategia Huawei – era „Hilink”.
W ramach tej strategii użytkownikom na całym świecie będą oferowane w pełni zintegrowane rozwiązania pozwalające na niezwykle wygodne korzystanie z zasobów internetowych na całym świecie. Urządzenia Huawei są projektowane z myślą o użytkownikach i ich potrzebach w erze globalnego dostępu do internetu i zasobów sieciowych.

Wizja Huawei sięga znacznie dalej i skupia się na rozbudowanej koncepcji inteligentnego domu, w którym wszystkie urządzenia są ze sobą sprzężone i współpracują ze sobą. Platforma Huawei będzie obejmować zarówno urządzenia multimedialne, jak również np. urządzenia monitorujące jakość powietrza, inteligentne gniazdka, zdalnie sterowane za pomocą podczerwieni oświetlenie, a także inteligentne ogrzewanie budynków – wszystko pod łatwą i wygodną kontrolą użytkownika.

Podczas wystawy zwiedzający mogą zobaczyć urządzenia – Huawei MediaPad T1, model X1, smart-opaska TalkBand B1, mobilny router E5 PRO, urządzenia domowe z serii PT500 oraz WS331C, a także OTT Huawei M330 i moduł samochodowy ME909Tu-565 – które zostały zaprezentowane jako część zintegrowanego systemu “Hilink”.

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze