feat -wargaming-gas-power

Wargaming przejmuje Gas Powered Games!

Wargaming ogłosiło że doszło do porozumienia, na mocy, którego Gas Powered Games z siedzibą w Seattle dołącza do struktur naszej firmy. Gas Powered Games i Chris Taylor znani są z stworzenia tak uznanych tytułów jak Dungeon Siege, Supreme Commander czy Demigod.

Wargaming w pełni pozyskuje Gas Powered Games biorąc pod swe skrzydła cały zespół doświadczonych producentów wraz z Chrisem Taylorem, prezesem i założycielem firmy. To wydatne wzmocnienie pozwoli jeszcze silniej rozwinąć Wargaming w kierunku innych platform sprzętowych. Jest również kolejnym, ważnym krokiem na drodze do tego celu po niedawnym przejęciu Day 1 Studios czy zeszłorocznym Big World Pty Ltd.
Dziedzictwo i estyma, jaką cieszy się Gas Powered Games jasno pokazuje jak cenny jest Chris i jego ekipa dla naszej rodziny.“ powiedział Victor Kislyi, prezes firmy Wargaming. „Gas Powered Games mają ogromne doświadczenie w dostarczaniu gier klasy AAA i nie możemy się doczekać rozpoczęcia wspólnej pracy.
Rozwój Wargamingu w ostatnich latach jest gigantyczny i cieszymy się bardzo, iż dołączamy do jednej z najszybciej rozwijających się firm growych na świecie.” dodaje Chris Taylor, prezes Gas Powered Games. „Jestem pewien, że nasze doświadczenie pomoże osiągnąć Wargamingowi jeszcze lepsze wyniki.

O firmie Gas Powered Games
Gas Powered Games zostało założone w maju 1998 roku przez uznanego projektanta gier i wizjonera branży, Chrisa Taylora. Główną zasadą, jaką się kierowali było tworzenie produkcji o jakości AAA, które będą popchać granice interaktywnej rozrywki dalej i dalej…
Pierwszym projektem firmy było Dungeon Siege w kwietniu 2002 roku i jej kontynuacja, Dungeon Siege II, wydana w sierpniu 2005. Obie gry były bardzo ciepło przyjęte i odniosły komercyjny sukces rozchodząc się w nakładzie przekraczającym 1 700 000 egzemplarzy. Inne tytuły z tego uniwersum to to Dungeon Siege: Throne of Agony na PSP i Dungeon Siege II: Deluxe Edition.
Następnym rzeczywistego, która urzekła media swą innowacyjną rozgrywką, strategicznym przybliżaniem pola bitwy i wygodnym systemem zarządzania i dowodzenia. Supreme Commander zdobył wiele nagród i również okazał się sukcesem komercyjnym. Ostatnie i bieżące projekty to m.in.: Space Siege, Demigod i Supreme Commander 2.

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze