Wywiad z Oleg Gotynyan – Głównym developerem World of Warplanes

GGK: Witam serdecznie Oleg, zaczniemy od pytania, które zadał mi fan gry World of Warplanes: Czy zamierzacie stworzyć historyczne eventy w WoWP? Np. Bitwa o Anglię?
Oleg Gotynyan: Uważam, że historia jest esencjalną częścią World of Warplanes i staramy się odwzorować bitwy w powietrzu z tamtego okresu jak najbardziej jest to możliwe, jednak obecnie nie mamy w planach tworzenie tego typu eventów dla graczy.

GGK: Być może macie w planach dodanie polskich, hiszpańskich, węgierskich itd. jednostek wojskowych? Również z innych epok.
OG: Oczywiście mamy w planach dodanie z czasem nowych jednostek z tej epoki, jednak nie mogę zdradzić na obecną chwilę większej ilości szczegółów.

GGK: Fantastycznie, a czy planujecie nowe tryby gry? Jeżeli tak to jakie?
OG: W wersji beta WoWP dostępne są obecnie tryby PvP oraz eventy grupowe jak zniszczenie największej ilości obiektów i na nich się skupiamy. Mamy w planach dodanie nowych rodzajów rozgrywek.

GGK: Osobiście jestem fanem hardcorowych symulatorów lotów. Czy planujecie wprowadzić bardziej realistyczny tryb sterowania maszynami?
OG: Głównym założeniem World of Warplanes jest przyjemność z gry jaką chcemy dać graczom. Naszym założeniem było stworzenie gry, gdzie każdy może zacząć grać bez większej wiedzy na temat pilotowania.  Model fizyki i zachowania samolotów doskonale wpasowuje się w naszą wizje dostarczenia jak najlepszych doznań grupie odbiorczej, dlatego nie planujemy stworzenia bardziej realistycznego trybu gry.

GGK: Zadam teraz Tobie trudne pytanie. Obecnie gracze stoją przed wyborem. World of Warplanes albo War Thunder. Jakie elementy WoWp według Ciebie dają przewagę waszej grze nad konkurentem?
OG: Dajemy graczom wybór. WoWP jest naszą wizją, którą od kilku lat realizujemy i jesteśmy zadowoleni z rezultatów. Jeżeli komuś nie podoba się gameplay w War Thunder, to jest duża szansa, że spodoba się model z World of Warplanes. Uważamy, że konkurencja nakręca nas do działania i tworzenia coraz to lepszej gry.

GGK: Dokładnie, tak samo uważam.
Skoro World of Tanks zawitało na konsole, to czy World of Warplanes również zmierza na Xbox 360?
OG: Chwilowo jesteśmy pochłonięci wersją beta na PC oraz grą World of Tanks na X360, dlatego nie mamy w planach wersji na konsole.

GGK: WoT odnosi sukcesy, jako gra turniejowa. Czy macie zamiar dołączyć do turniejów z WoWp?
OG: Oczywiście, właściwie eventy turniejowe rozpoczęły się od Września i sukcesywnie zdobywają coraz większe zainteresowanie wśród graczy. Liczymy na rozwój e-sport’u w WoWP, gdyż gra jest do tego typu zabawy stworzona. Również w biurze tworzymy imprezy w kimacie turniejowym.

GGK: I na koniec ostatnie pytanie – w jakie gry obecnie grasz?
OG: Niestety nie mam zbyt dużo czasu na oddanie się elektronicznej rozrywce, ze względu na dużą ilość prac przy WoWP, jednak gdy mam wolną chwilę lubię poklikać w Cywilizację V i oczywiście w World of Tanks i World of Warplanes.

Dziękuję Ci za wywiad i życzę wysokich lotów!
Dziękuję i wzajemnie!

Ten wywiad jest częścią relacji z imprezy premierowej World of Warplanes. Resztę relacji, znajdziesz tutaj.

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze