Już od dziś wszyscy Użytkownicy mogą korzystać z całkowicie odmienionego muve.pl, będącego połączeniem platformy sprzedażowej dostosowującej się do potrzeb i preferencji Klientów oraz rozbudowanego programu społecznościowo-lojalnościowego.
Oferta sklepu muve.pl obejmuje gry pudełkowe na konsole i PC, gadżety oraz akcesoria, które dostarczane są do Klientów kurierem bezpłatnie dzięki usłudze darmodostawy. muve.pl to także największa polska platforma dystrybucji cyfrowej, której katalog umożliwia pobranie już ponad 1700 gier, a także kilkudziesięciu tysięcy audiobooków, e-booków oraz poradników dla graczy. W sumie w ofercie sklepu znajduje się obecnie 60 000 produktów fizycznych i cyfrowych.
Kompania – nowy program lojalnościowy muve.pl
Jedną z najważniejszych nowości jest program lojalnościowy – Kompania. Program skierowany jest do obecnych i przyszłych Klientów sklepu muve.pl oraz osób korzystających do tej pory z programu Kompania Graczy. Użytkownicy Kompanii Graczy będą mogli przenieść swoje konto jednym kliknięciem a wszystkie pozyskane do tej pory punkty będą mogły być wykorzystane w nowym programie bez żadnej straty.
Najważniejsze cechy programu, to:
· Złotyfikacja – 5% zwrotu za każde zamówienie! – Każdy Klient, który zapisze się do nowego programu lojalnościowego, za dokonane w sklepie zakupy, otrzyma 5% zwrotu w postaci punktów złota, które może wykorzystać na kolejne zakupy lub na nagrody. System automatycznie naliczy punkty, wskaże jaką zniżkę można otrzymać i jaką nagrodę wybrać.
· Wyjątkowy katalog nagród – tutaj każdy znajdzie coś dla siebie: gadżety dla graczy, książki, koszulki, akcesoria, zniżki na zakupy, czy unikalne doznania w aerodynamicznym tunelu. Już na start czeka ponad 100 nagród do wyboru. Wśród partnerów są m.in.: Acer, Egmont, Fabryka Slów, Flyspot, Modecom, MSI, Sieć komórkowa PLAY, Techland, Wydawnictwo Prószyński i S-ka. Katalog będzie na bieżąco aktualizowany i rozbudowywany. Nowe nagrody będą pojawiać się w programie cyklicznie co dwa tygodnie. Do końca roku łączna wartość nagród osiągnie kilkaset tysięcy zł.
· Gamifikacja – program lojalnościowy oparty jest o mechanizmy znane z gier RPG. Zamienia zwykłe surfowanie w zabawę, w której Użytkownicy mogą wykonywać misje, zbierać punkty doświadczenia oraz rywalizować ze sobą.
· Aukcje – możliwość zakupienia wyjątkowych przedmiotów. Użytkownicy dzięki punktom złota mogą wziąć udział w licytacji unikatowych nagród.
Nowa odsłona muve.pl, to także liczne zmiany w funkcjach i wyglądzie sklepu:
· Personalizacja – zastosowane rozwiązania będą dostosowywały wyświetlaną ofertę sklepu do oczekiwań Klientów aby przy tak szerokim asortymencie, prezentowana oferta była jak najbardziej dopasowana do indywidualnych zainteresowań Użytkownika.
· Szybkie zakupy – jednorazowe wypełnienie danych i określenie preferencji płatności pozwoli na składanie zamówień jednym kliknięciem.
· Wersja mobilna – już od dzisiaj muve.pl dostępne jest także na telefonach komórkowych i tabletach –niezależnie czy Klient korzysta ze smartfona, tabletu czy komputera. Strona automatycznie dostosuje wygląd do wykorzystywanego urządzenia.