Najnowsza aktualizacja o numerze 9.15 przyniesie ze sobą oczekiwane przez społeczność zmiany. Dostępna ona będzie od jutra i koncentruje się na poprawie balansu czołgów, ulepszaniu obsługi gry przez użytkownika oraz poprawie grafiki i dźwięków. To były ostatnio najczęstsze oczekiwania graczy wymieniane na forach.
Ewolucja World of Tanks to skomplikowany proces, ale dzięki opiniom graczy twórcy koncentrują się na naprawdę oczekiwanych sprawach. Do gry zostało dodane kilka modyfikacji, co poprawi jej odbiór. Można na przykład w garażu rozszerzyć filtrowanie pojazdów, dodano dostęp do wcześniej niedostępnych charakterystyk czy też obserwowanie ich zmian w czasie rzeczywistym w zależności od użytego sprzętu.
„Pracę nad 9.15 rozpoczęliśmy od rozmowy z graczami,” powiedział Anton Pankov, globalny producent wykonawczy World of Tanks. „Połączyliśmy się przez media społecznościowe, nasze fora, rozmawialiśmy podczas spotkań z graczami. Na tej podstawie wyznaczyliśmy priorytety, to było bardzo cenne. W przyszłości będziemy podobnie działać. Chcemy docelowo przedstawić tryb „piaskownicy”, pierwszy krok na drodze największych zmian w historii World of Tanks. Planujemy zbalansować każdy czołg w grze, co będzie dużym wyzwaniem i opinia graczy liczy się jeszcze bardziej niż wcześniej.”
Dalsze poprawianie grafiki, dźwięków i fizyki, które zapoczątkowaliśmy przy poprzedniej aktualizacji, jest kontynuowane. Od teraz ciężej jest przewrócić czołg, obniżono uszkodzenia od spadania i już nie zablokujesz się w scenerii mapy bez dalszej możliwości ruchu. Również silnik graficzny przeszedł usprawnienia, co pozwoli, w zależności od posiadanej konfiguracji, na wzrost ilości klatek na sekundę lub ich lepszą stabilizację.