World of Tanks Blitz przechodzi na Unreal Engine 5 w akutalizacji Reforged

Aktualizacja Reforged przenosi grę na zupełnie nowy poziom dzięki możliwościom graficznym silnika Unreal Engine 5, ulepszonej fizyce, przebudowanym systemom progresji i Dowódców oraz wielu innym, innowacyjnym zmianom.

Najnowsza aktualizacja wprowadza między innymi:
• Przeniesienie na Unreal Engine 5: Narzędzia dostępne w nowym silniku graficznym pozwolą na przyśpieszenie rozwoju gry, poprawę wrażeń z rozgrywki oraz umożliwią stworzenie wizualnej mieszanki realizmu i fantasy;
• Przebudowaną fizykę i zmiany graficzne: nowy wygląd gry oferuje szczegółowe
i wyraziste czołgi, dynamiczne oświetlenie, imponujące efekty i znacznie bardziej realistyczne zachowanie pojazdów;
• Nowych Dowódców: przebudowany system wprowadza do gry całkowicie nowych dowódców oddziałów z własnymi historiami i umiejętnościami;
• Nowy system „zestawów czołgów”: uproszczony system progresji, który grupuje pojazdy w tematyczne kategorie sprawiając, że zarządzanie kolekcją jest łatwiejsze i przynosi więcej satysfakcji;
• Odświeżone mapy: pola bitew odżyją dzięki nowym efektom graficznym, pogodzie
i przebudowanej topografii, która pozwoli na jeszcze bardziej angażujące i strategiczne starcia;

new -World-of-tanks-Blitz-Reforged

Poczyniony do tej pory progres oraz wszystkie pozyskane elementy pozostaną bez zmian, co pozwoli na bezproblemowe przejście do nowego, ekscytującego rozdziału dla World of Tanks Blitz.

new -World-of-tanks-Blitz-Reforged-2

Pierwszy “Ultra Test”, który pozwoli uczestnikom sprawdzić nowości będące częścią aktualizacji jeszcze przed jej oficjalną premierą, rozpocznie się 24 stycznia. Kolejne edycje testów planowane są w późniejszych terminach.
Zapisy oraz szansa na pierwsze wrażenia i sprawdzenie nowych aspektów gry dostępne są pod adresem: https://reforged.wotblitz.com.

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze