news - wiedzmin 3 wild hunt

Wiedźmin 3: Dziki Gon oficjalnie zapowiedziany!

W końcu doczekaliśmy się informacji o następnych przygodach Geralta z Rivii! Game informer podaje szereg różnych ciekawostek i nowinek, odnośnie kolejnej części serii.

W stosunku do poprzedniej gry, Wiedźmin 2: Zabójcy Królów doczekamy się wielu zmian. Lista będzie stale aktualizowana. Ponadto do sieci wpłynął teaser z dobrze znanym na wilkiem w roli głównej. Oto lista najciekawszych i najważniejszych zmian, jakie zajdą w mechanice gry:

– Geralt z Rivii przybędzie w 2014 roku na PC i „najnowszą generacje konsol”

– Gra nie będzie podzielona na żadne przerywniki w postaci aktów czy rozdziałów

– Produkcja będzie stworzona na najnowszym silniku – RED engine 3

– Otwarty świat, w którym nie będzie żadnych ekranów ładowania

– Będziemy podróżować pieszo, konno lub za pomocą statku

– Zarówno konia jak i statek będzie można ulepszać

– Walka z wierzchowca jest intensywnie testowana, nie ma pewności, czy znajdzie się w finalnej wersji gry

– Na podróż z jednego krańca świata na drugi będziemy potrzebować około 30-40 minut

– Do gry zostanie dodany system szybkiego podróżowania

– Świat będzie o 20% większy, niż w Skyrimie i o 30x większy niż w drugiej części przygód Geralta

– Gra zapewni nam zabawy na ponad 100 godzin

– Zarówno potwory jak i bandyci, będą atakowali każdego, w kim zobaczą zagrożenie

– Poziom potworów nie będzie się dostosowywał do poziomu naszej postaci

– Nie będzie już ogłoszeń na tablicach dotyczących kontraktów na potwory

– Nie musimy robić nic poza głównym wątkiem, aby skończyć produkcję

– Warunki pogodowe jak i pora dnia ma wpływać na siłę i umiejętności potworów

– Walki z głównymi bossami nie będą już oskryptowane

– W grze dostępna będzie opcja zmian fryzury u odpowiedniej osoby i za odpowiednią opłatą

– Decyzje podejmowane przez gracza będą miały istotny i długoterminowy wpływ na fabułę, ale nie tak duży na wygląd świata przedstawionego

– Możemy nie bawić się w główny wątek fabularny, a mimo to skończyć grę

– Z potworów, które pokonamy będziemy mogli uzyskać potrzebne nam mutageny, składniki chemiczne czy różnego rodzaju przedmioty

– Mutageny zapewnią naszej postaci różnego rodzaju moce i będą je rozwijać

– Związki, które zawrzemy z kobietami w grze, będą głębokie i dojrzałe, nie powrócą słynne karty z pierwszej części

– W walce Geralt będzie posiadał 96 różnych animacji, podczas gdy w Wiedźminie 2 posiadał 20

– Będziemy mogli używać znaków do różnorakiej interakcji z otoczeniem, czego przykładem może być uderzenie Aardem w w gniazdo os, które pomoże nam m.in. w ucieczce (osy rzucą się na przeciwnika)

– Znaki ulegną znaczącej zmianie, np. Igni będzie wyglądał niczym miotacz ognia, a po rozwinięciu go, może np. poszerzyć swoje pole działania

– Drzewko rozwoju będzie składało się, oprócz znaków, również z umiejętności walki mieczem i alchemii

– Każdy element w naszej zbroi będzie posiadał swój, niepowtarzalny wygląd

– W grze pojawi się rozwiązywanie różnych zagadek

– Jednym z bossów ma być lodowy gigant

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze