Wargaming wchodzi w partnerstwo z ukraińskim studiem Frag Lab, aby stworzyć grę akcji nowej generacji w modelu free-to-play wykorzystującą dziesiątki rozwiązań Amazon Web Services (AWS), dedykowane serwery oparte o Amazon GameLift oraz nowoczesny silnik graficzny Amazon Lumberyard. Frag Lab to studio z siedzibą w Kijowie, zatrudniające 125 utalentowanych osób. Jest to doświadczony zespół pracujący wcześniej m.in. na tytułach z franczyzy Crysis, Battlefield 2, a ostatnio nad Warface.
„Kiedy Frag Labs przyszło do nas ze swoją wizją poczuliśmy, że idealnie to współgra z naszymi wartościami, a ich pasję można było poczuć,” mówi Shahzad Khan, dyrektor produktu w Wargaming. “Wiemy, że połączenie ich doświadczenia w strzelankach z naszą wiedzą ekspercką odnośnie free-to-play może wcielić tę wizję w życie.”
“Pozyskanie Wargaming za wydawcę i partnera to był dla nas oczywisty krok. Oni mają bogate doświadczenie w dostarczaniu udanych tytułów do graczy na całym świecie,” podkreśla Maxim Dembik, prezes Frag Lab. „Zaczęliśmy ten ambitny projkct od zera, z niczym poza wspólną wiedzą i to pozwoliło nam wybrać technologię jaką chcieliśmy. Zawsze szukamy nowych rozwiązań i przyznaję, że Amazon Lumberyard to perfekcyjne rozwiązanie dla naszej wizji.”
Dzięki kompleksowym rozwiązaniom dostarczanym przez firmę Amazon, Amazon Game Tech daje twórcom wszystko czego potrzebują aby stworzyć i rozwijać fantastyczne gry. Wargaming i Frag Lab użyją Amazon GameLift do operowania i skaowania serwerów wieloosobowych wraz z dziesiątkami innych rozwiązań takich jak Amazon Route 53, Simple Storage Service (S3), Elastic Container Service for Kubernetes (EKS). Tytuł powstaje na silniku Amazon Lumberyard.
“Amazon ma obsesję na punkcie pomagania twórcom gier na każdym etapie ich powstawania i jesteśmy podekscytowani mogąc pracować z Wargamingiem i Frag Labs kiedy oni tworzą, skalują i operują globalnie swym nowym projektem,” mówi Brian Taptich, wiceprezydent w Amazon Game Tech. “Obie firmy znane są z jakości, sprawnego multiplayera i dostarczania dobrej zabawy graczom, także nie możemy się doczekać efektów, co powstanie z wykorzystania Amazon Game Tech.”
Publiczne ogłoszenie z większą ilością szczegółów dotyczących gry jest planowane na dalszą część tego roku.