feat- Voxelfield MOBA z Polski inna niż wszystkie - GGK

Voxelfield — MOBA z Polski inna niż wszystkie

Polski gamedev zadziwia mnie coraz bardziej. Co chwila odkrywam kolejne produkcje, które mają spore szanse na odniesienie sukcesu. Jednym z nich jest Voxelfield, który śmiało można zaliczyć do gatunku MOBA, lecz nie będzie to klon LoL’a, czy Doty.

Akcja gry została osadzona w realiach inspirowanych cyberpunkiem, gdzie korporacje kontrolują świat i cybernetyczne implanty zacierają granice pomiędzy człowiekiem a maszyną. Zadaniem gracza będzie wybór jednego z pilotów, który będzie posiadał unikatowy wachlarz umiejętności, zaś w samej walce najważniejsza będzie współpraca. Ludzie będą musieli współpracować i wypełniać konkretne role (ofensywna, pomocnicza, naprawcza etc.) by przesuwać linię frontu i w finalnie zniszczyć bazę wroga. Armia żołnierzy-minionków, czołgów i innych pojazdów militarnych będzie walczyła po obu stronach, wzmacniając poczucie zamętu bitwy.

Poprosiliśmy, aby jeden z twórców powiedział nieco więcej o samej grze:

Nasza gra jest mocno inspirowana gatunkiem MOBA. Rozgrywka przypomina League of Legends ale z bardziej taktycznym nastawieniem ze względu na mechanikę destrukcji i militarny charakter gry. Każdy element widoczny na ekranie będzie można roztrzaskać na kawałki. Element destrukcji generowanej w czasie rzeczywistym, podlegającej prawom fizyki z symulacją zachowania prawdziwych materiałów, nie tylko będzie wyglądać spektakularnie, ale będzie jednym z kluczowych elementów samej rozgrywki. Będzie możliwe zastawianie wszelkiego rodzaju pułapek i kreatywne wykorzystanie otoczenia, np. burzenie mostów na przechodzące pod nim jednostki. Jako pilot mecha będziesz mógł chować się w budynkach by zrobić zasadzkę, ale to ma swoją cenę… Gdy twój wróg cię dostrzeże, może salwą rakiet zawalić budynek.

~ Paweł “Pav” Gmyterko (Project manager)

Mały pokaz modelu zniszczeń możecie zobaczyć na filmiku poniżej.

Elementy wcześniej wymienione to nie wszystko, co wyróżnia Voxelfield. Ludzie z Psycho Interactive używają także swojej autorskiej voxelowej technologii, która pozwala na znaczne polepszenie walorów graficznych i umożliwia proces destrukcji.

Voxefield będzie całkowicie darmowy, więc po premierze każdy będzie mógł zagrać w ten tytuł. Zachęcam do zapoznania się z blogiem twórców, gdzie znajdziecie wiele ciekawych informacji o tym tytule, a także masę przeróżnych materiałów. Dodatkowo, Psycho Interactive planują uderzyć na Kickstarter, o czym was poinformujemy, gdy wszystko ruszy z kopyta.

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze