Mistrzostwa Świata World of Tanks okazały się olbrzymim sukcesem firmy Wargaming i kolejnym krokiem w popularyzacji eSportu, jako globalnego fenomenu.
W warszawskiej hali EXPO XXI pojawiło się na miejscu ponad 15 000 odwiedzających. Warto zauważyć, że wszyscy Ci widzowie przyszli obserwować zmagania na najwyższym poziomie w ramach finałów ligi Wargaming.net, a same mistrzostwa dotyczyły jednego tytułu, popularnego w Polsce i na świecie, World of Tanks. Na miejscu odwiedzający aktywnie dopingowali swoim faworytom oraz szeroko dzielili się swoimi wrażeniami z mistrzostw i przewidywali wyniki za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Internetowe transmisje przyciągnęły przed ekrany ponad 2 600 000 unikatowych widzów. Średnio jedna osoba spędziła na streamie ponad 28 minut, co daje ponad 400% wzrost w stosunku do roku ubiegłego (średnio 6 minut).