News - Red Dead Redemption może stać się marką permanentną

Red Dead Redemption może stać się marką permanentną?

Tak przynajmniej mówi CEO Take-Two, Strauss Zelnick. Jego celem, jak sam stwierdza, jest tworzenie takich właśnie gier. Czyżbyśmy w takim razie mogli liczyć na Red Dead Redemption 2?

Widząc jak przyjęła się pierwsza część, Zelnick uznaje, że seria ma potencjał, aby stać się growym odpowiednikiem Jamesa Bonda – symbolu, który nie umiera nigdy. Podkreśla przy tym, iż większość producentów przyjmuje założenie „wydoić krowę, póki jeszcze daje mleko”, czyli eksploatujemy markę póki gracze są nią jeszcze zainteresowani. A później ciskamy w kąt.

Red Dead Redemption 2 prawdopodobnie jest jednym z kilku produktów, jakie Take-Two ma obecnie w produkcji na nową generację konsol. Mamy nadzieję, że rzeczywiście uda się z serii zrobić taką „permanentną markę” – wszak takiej gry to ze świecą szukać.

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze