Jak dotąd mimika pokazana w grze L.A. Noire była dla mnie czymś rewelacyjnym. Trochę strasznym, ale rewelacyjnym. Quantum Break chce pójść krok dalej.
W tym celu Remedy zakupiło od Dimensional Imaging oprogramowanie pod nazwą DI4D. Jest to specjalistyczne oprogramowanie, służące do odwzorowywania mimiki i wszystkiego co jest związane z ruchami twarzy. DI4D potrafi „wyciągnąć” z aktora dokładne odwzorowanie ruchów jego twarzy, używając dziewięciu kamer, ale bez wykorzystania markerów, specjalnego makijażu, czy oświetlenia.
Nic więc dziwnego, że Remedy wybrało właśnie ten program do pracy nad swoim tytułem przewidzianym na Xbox One.
Prawdopodobne efekty DI4D możecie zobaczyć na zwiastunie gry, pokazanym w tym roku na E3. Zwróćcie uwagę na twarz pani doktor w 1:16. Z drugiej strony mimika tego gościa jest dość drętwa.