Nareszcie Bloodborne dostał nową łatkę, która dość mocno redukuje czas ładowania gry. Jest to o tyle istotne, gdyż niektóre loadingi trwały nawet 40 sekund, a jak wiadomo, w tym tytule mogą się one pojawić dość często. Dodatkowo, to nie jedyna zmiana, jaka została zawarta w patchu 1.03.
No dobrze, zatem co jeszcze zostało zmienione w Bloodborne?
– poprawiono błąd, przez który blokowały się windy i przełączniki
– poprawiono błąd, który powodował osłabienie bossów
– wyeliminowano usterkę z matchmaking, kiedy gracz podczas zabawy postanowił uśpić konsolę, to po wznowieniu rozgrywki tytuł powróci do ekranu tytułowego
– od teraz można już kontynuować questy związane z NPC podczas zabawy online
– kilka innych błędów
Deweloper zapowiedział, iż nadal zamierza usprawniać swoją grę, więc jeżeli coś jeszcze będzie nie działać, to kolejne patche powinny to wyeliminować.