W nowym trybie bitwa toczy się dalej w formacie 7 na 7, ale każdy z członków drużyny dostanie unikatową rolę. Jeden czołg zostaje tytułowym Bossem. Jest on silny i szybki (o 30% do statystyk), ma o 50% szybsze przeładowanie i aż czterokrotnie więcej punktów zdrowia. Podczas bitwy może korzystać z dwóch umiejętności – Blast Wave odpycha wrogów i zadaje im obrażenia, a pasywny Megashot zadaje obrażenia wielu jednostkom jednocześnie. Aby zachować odpowiedni balans Boss może odrodzić się tylko dwa razy w ciągu meczu.
Reszta drużyny otrzymuje nieograniczoną liczbę respawnów, podczas których losowo przełącza się między zróżnicowanymi klasami: regenerator (uleczanie sojuszników), katalizator (zadawanie obrażeń), bomber (walka na bliski dystans) i grawiton (walka z wieloma przeciwnikami jednocześnie). Każda z nich ma swoje unikatowe umiejętności aktywne i pasywne, jest 5 poziomów ich ulepszeń.
Każde pokonanie bossa warte jest 5 punktów, a pozostałe czołgi po 1. Aby wygrać mecz należy uzbierać 30 punktów. Tryb Big Boss jest przeznaczony dla poziomów od V do X. Jeśli nie masz żadnego z nich należy wykonać specjalnie zadanie między 27 stycznia, a 1 lutego, a dostaniesz amerykański niszczyciel czołgów T67! Tryb będzie dostępny od 3 do 6 lutego oraz od 10 do 13 lutego.
Więcej informacji o unikatowym trybie Big Boss na specjalnej stronie internetowej – blitzboss.com.