Blizzard zapowiedział wprowadzenie nowego systemu obsługi zgłoszeń telefonicznych. Już nie będziemy musieli w nieskończoność odsłuchiwać automatycznego komunikatu i wisieć na telefonie.
Wszystkim tym, którzy z jakiegoś powodu mają problemy z dowolnym tytułem Blizzarda i stawiają na bezpośrednią rozmowę telefoniczną, na pewno spodoba się możliwość oddzwaniania „mistrza gry”.
Jak nowy system działa? Załóżmy, że mamy problem z logowaniem do Diablo 3. Nie wiemy, co się właściwie stało, zmiana hasła nie pomaga. Dzwonimy na infolinię i sygnalizujemy problem, a następnie odkładamy słuchawkę. W dogodnym momencie wspomniany mistrz gry oddzwania do nas i wspólnie rozwiązujemy problem. Ma to na celu ograniczenie czasu oczekiwania i usprawnienie działania usługi.
Na forum poruszono jednak ważną kwestię, a mianowicie: kiedy ów mistrz gry do nas oddzwoni? Czy czas oczekiwania na telefon zwrotny nie będzie za długi? Co w sytuacji, gdy rozmowa nastąpi w momencie, gdy na przykład nie mamy dostępu do komputera, bo jesteśmy w pracy lub na uczelni?.
Na te pytania nie znamy na razie odpowiedzi, ale miejmy nadzieję, że wszelkie wątpliwości zostaną wkrótce rozwiane.