Już 25 marca przekonamy się, jak deweloperzy Diablo III poradzili sobie ze stworzeniem ciekawego rozszerzenia do tego kultowego tytułu.
Wszystko, co sygnowane jest znakiem Blizzarda – przynajmniej w teorii – wiąże się z wysoką jakością i dopracowaniem szczegółów. Pierwotnej wersji obecnego Diablo, która zadebiutowała w 2012 roku, brakowało wiele i z pewnością nie można było uznać tego tytułu za grę dokończoną. Pomijając domy aukcyjne, do których zamknięcia twórcy musieli dojrzewać prawie rok, produkcji brakowało najlepszych cech serii, włącznie z kultowym reprezentantem bohaterów Sanktuarium w postaci Paladyna.
Reaper of Souls wprowadza do rozgrywki szóstą postać w osobie krzyżowca, który jest odpowiednikiem świętego wojownika z drugiej odsłony diabełka. Deweloperzy starają się pozostawać ze społecznością graczy w stałym kontakcie i podtrzymywać zainteresowanie swoim dziełem, dlatego też postanowili podzielić się z nami informacjami na temat procesu powstawania Krzyżowca – od samej idei bohatera walczącego w zwarciu, ale potrafiącego razić wrogów z dystansu, poprzez określenie cech charakterystycznych, aż do powstania konkretnych umiejętności, wraz z aspektami dźwiękowymi i graficznymi.
Z zamieszczonego materiału dowiemy się między innymi, jak rodziła się koncepcja Pięści Niebios czy Konnej Szarży. Paladyn z Diablo II ma godnego następcę i z pewnością każdy z obecnie grających przynajmniej spróbuje rozgrywki tą postacią, gdy tylko Reaper of Souls ujrzy światło dzienne. Aby zapoznać się z postacią Krzyżowca, zapraszamy do odwiedzenia oficjalnej strony Diablo III w tym miejscu. Krzyżowiec dołączy do obrońców Sanktuarium już niebawem. Zachęcamy również do obejrzenia nowego zwiastuna Reaper of Souls, w którym pojawia się nasz bohater.