Ostatni Humble Bundle, z indie nie mający już naprawdę nic wspólnego, pobił, jak można się spodziewać, wszelkie rekordy. Zebrano ogromną ilość środków dla organizacji charytatywnych.
W skład tego wyjątkowego zestawu od EA wchodziły takie perełki jak: Burnout Paradise: The Ultimate Box, Crysis 2: Maximum Edition, Dead Space, Dead Space 3, Mirror’s Edge, Medal of Honor, Battlefield 3, The Sims 3: Starter Pack, Command & Conquer: Red Alert 3 – Uprising i Populous.
Nie licząc czterech ostatnich, cały zestaw można było dostać (wraz z kluczami na Steama ORAZ Origina!) za symbolicznego dolara. Jeśli chcieliśmy dodatkowo Battlefielda, Simsy, C&C i Populousa, trzeba było dać tyle, ile akurat wynosiła średnia (która nie przekraczała nawet $5). Za paczkę wartą kilkudziesięciokrotnie więcej!
Ogółem bundle Electronic Arts zakupiło ponad 2 miliony ludzi, zaś pieniędzy zebrano w wysokości ok. 10,5 miliona dolarów. Cała kwota została przekazana organizacjom charytatywnym. Trzeba przyznać, niezła (choć i też bardzo przemyślna marketingowo) strategia na podreperowanie swojego wizerunku. Well played, EA.