Konstruktorzy z Beats nie ustają w pracach nad dążeniem do doskonałości. Ciągle stawiają sobie kolejne wyzwania aby sprostać oczekiwaniom klientów. Tak właśnie stało się z modelem Studio, który w wersji Wireless jest lżejszy, mocniejszy, wygodniejszy – lepszy. Nowy model otrzymał również mocniejszy i bardziej komfortowy pałąk oraz bardziej miękkie wyściółki muszli, które powodują elastyczne dopasowanie.
Przy projektowaniu wszystkich słuchawek Beats konstruktorom przyświecała idea aby grały one tak głośno jak to tylko możliwe. Jednak w nowych Studio pomyślano także o ciszy. Dlatego zastosowano w nich nowy system ANC (Adaptive Noise Canceling), który pomaga blokować zewnętrzne hałasy. System ten może być bardzo przydatny w miejskim chaosie lub obcowaniu z wyjątkowo uciążliwymi sąsiadami. ANC działa w dwóch trybach adaptacyjnego usuwania szumów. Jeden tryb przeznaczony jest do słuchania muzyki i oferuje „zrównoważony” poziom redukcji szumów między muzyką i środowiskiem, a drugi tryb daje silniejszą redukcję szumów, kiedy po prostu chcemy odciąć się od świata. Studio mają również ulepszone oprogramowanie DSP (Digital Signal Processor) nazwane Beats Acoustic Engine, które powoduje wrażenie słuchania muzyki na żywo.
W nowych Studio Wireless gruntownie przemyślano kwestię zasilania. Zamiast używać tradycyjnych baterii wbudowano akumulator, który w trybie bezprzewodowym pozwala na 12 godzinne działanie oraz 20 godzinne przy zastosowaniu kabla. Akumulator można ładować przy użyciu zwykłego kabla micro USB. Dodatkowo słuchawki są wyposażone w funkcję Auto On/Off, która zapobiega marnowaniu energii oraz we wskaźnik naładowania akumulatora. Producent zapewnia poprawne działanie słuchawek przy połączeniu Bluetooth w promieniu aż 10 metrów, a to z pewnością wystarczy aby móc swobodnie zająć się domowymi sprawami słuchając jednocześnie muzyki.
„Jesteśmy przekonani, że nowe Beats Studio Wireless zostaną dobrze przyjęte i docenione przez klientów. Słuchawki te są kwintesencją doświadczeń marki Beats w segmencie Premium audio, a dodatkową korzyścią jest „wolność od przewodów” bez narażania dźwięku na straty” – mówi Maciej Kramer, kierownik marketingu w Hama Polska.
Na polskim rynku słuchawki Beats Studio Wireless oferowane są w trzech kolorach: czarnym, czarnym matowym i tytanowym. Sugerowana cena detaliczna to 1599,00 zł