Przed nami kolejna porcja informacji o NVIDIA DLSS i NVIDIA Reflex. Tempo rozwoju tych dwóch technologii gamingowych stale rośnie. Gra Rust, istotny przedstawiciel listy Top 10 najczęściej pobieranych gier na platformie Steam, otrzymuje aktualizację dodającą NVIDIA DLSS, a Escape from Tarkov – obsługę NVIDIA Reflex.
Rust z obsługą NVIDIA DLSS
Wielbiciele gry Rust korzystając z kart GeForce RTX również otrzymują obsługę DLSS. Po włączeniu tej technologii Rust gracze zyskają aż do 50% wzrostu wydajności w rozdzielczości 4K. To kolejna z aktualizacji po majowym dodaniu obsługi NVIDIA Reflex, która zmniejszyła opóźnienia systemu nawet o 38%, dzięki czemu rozgrywka jest bardziej responsywna, z kolei gracze mniej zależni od sprzętu a bardziej od własnych umiejętności.
Dzięki DLSS jak i Reflex, posiadacze kart z GeForce RTX mogą cieszyć się lepszymi wrażeniami z rozgrywki w grę Rust – niskimi opóźnieniami dzięki technologii NVIDIA Reflex i większą szybkością wyświetlania klatek bez obniżenia jakości obrazu dzięki technologii DLSS. „W Rust ułamki sekund decydują o życiu czy śmierci, a NVIDIA DLSS oferuje naszym graczom zwiększenie wydajności, bez poświęcania jakości wizualnej i lepszych ogólnych wrażeń. Jest to sytuacja, w której każdy zyskuje”.- Helk, kierownik projektu Rust, projektant i programista.
Rust – wideo slo-mo ukazujący zmniejszone opóźnienia systemowe:
Escape from Tarkov otrzyma aktualizację z NVIDIA Reflex
Gra studia Battlestate Game – Escape From Tarkov to niezwykle popularna taktyczna gra akcji FPP. Wraz z najnowszą aktualizacją dla Escape from Tarkov i nadchodzącą dla CrossFire HD, technologia redukcji opóźnień NVIDIA Reflex będzie dostępna już teraz.
Dzięki najnowszej aktualizacji wystarczy jedno kliknięcie, aby zmniejszyć opóźnienia systemu nawet o 38%. Poprawia to znacznie responsywność. „Cieszymy się, że możemy wprowadzić NVIDIA Reflex do Escape from Tarkov, aby zapewnić najniższe możliwe opóźnienia i najbardziej precyzyjną, responsywną rozgrywkę.” – zespół Battlestate Games
Wciśnięcie spustu o ułamek sekundy za późno może decydować o przegranej, więc zmniejszenie opóźnień systemowych jest ogromnym dobrodziejstwem dla graczy Escape from Tarkov. Dzięki rozwiązaniu NVIDIA Reflex opóźnienia systemu są tyle mało odczuwalne, że znacząco ułatwia to namierzanie wrogów i poprawia responsywność sprzętu. To darmowe ulepszenie dla ogromnej liczby graczy korzystających z GeForce.
Wideo z Escape from Tarkov Reflex.
Więcej informacji o wsparciu DLSS dla RUST na GeForce.com.
Artykuł dotyczący wsparcia Reflex w Escape from Tarkov na GeForce.com.