Marshall jest marką doskonale znaną w muzycznym świecie. Wzmacniacze elektroakustyczne brytyjskiego producenta cieszą się dużą estymą wśród zawodowych muzyków. Pete Townshend, Ritchie Blackmore, Eric Clapton czy Jimi Hendrix to tylko niektórzy wirtuozi gitary, którzy sięgali po kultowe urządzenie. Marshall Amplification po pięćdziesięciu latach obecności wyłącznie na profesjonalnym rynku muzycznym, wychodzi z ofertą dla konsumentów. Pierwszym produktem adresowanym do tej grupy odbiorców były słuchawki. Głośniki Marshall Stanmore to kolejny produkt skierowany na rynek masowy. Urządzenie stanowi interesujące połączenie stylu vintage z nowoczesną technologią. Stylistyka głośnika nawiązuje do lat 60. ubiegłego wieku, co sprawia, że budzi on skojarzenia ze słynnym „combo”. Tłoczone złote logo Marshall oraz złote lamówki sprawiają, że Marshall Stanmore wyróżnia się wyjątkową elegancją.
Producent zadbał nie tylko o wygląd urządzenia. Za stylistyką wykonania podąża jakość brzmienia. Stanmore posiada jeden głośnik niskotonowy 5,1/4″ oraz dwa nieco mniejsze głośniki wysokotonowe. Taka konstrukcja zapewnia szczegółowość i miękkość brzmienia dźwięków wysokich oraz soczyste i mocne brzmienie basu. Moc głośnika wynosi 80 W.
Stanmore do komunikacji bezprzewodowej wykorzystuje technologię Bluetooth. Ponadto wyposażony jest w analogowe wejście 3,5 mm, RCA oraz złącze optyczne. Głośnik może zatem odtwarzać muzykę z dowolnego źródła począwszy od smartfona, poprzez gramofon, aż po Apple TV.
Marshall Stanmore dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych, czarnej oraz białej w cenie 1599 zł. Dystrybutorem urządzenia jest Hama Polska.