Wczoraj ogłoszono, że Dying Light Techlandu zajął 1 miejsce wśród najlepiej sprzedających się gier pudełkowych w Stanach Zjednoczonych w styczniu 2015. Co więcej, gra ustanowiła nowy rekord jako najszybciej sprzedające się nowe IP z gatunku survival horror. W związku z tym Techland przedstawił oficjalne oświadczenie dotyczące odbioru swojej najnowszej gry:
„Jesteśmy jednocześnie onieśmieleni i zmotywowani tym, jak entuzjastycznie gracze odebrali Dying Light. Zwłaszcza, że gra w styczniu była na rynku zaledwie pięć dni, a na niektórych terytoriach dopiero zostanie wydana” – mówi Adrian Ciszewski, Game Director. „Na tym jednak nie poprzestajemy. Ciężko pracujemy, aby dostarczyć więcej ekscytującej zawartości do Dying Light, jak na przykład poziom trudności „Hard”, i zapewnić świetną zabawę naszym fanom przez wiele miesięcy”.
Techland wcześniej potwierdził, że ponad 1,2 miliona unikalnych graczy zagrało w Dying Light w przeciągu pierwszych pięciu dni od premiery gry, jak wynika z danych z serwerów gry. W ramach długoterminowego programu wspierania Dying Light, Techland ogłosił serię darmowych aktualizacji, które dostarczą nowy poziom trudności, dodatkowe stroje dla bohatera i wiele innych dodatków. Co więcej, Techland otworzył także forum dyskusyjne dla graczy, gdzie mogą zgłaszać swoje sugestie w związku z nadchodzącym zestawem narzędzi moderskich.
Aby podkreślić miejsce powstania Dying Light, Techland wypuścił na ulice Wrocławia specjalny tramwaj, który został ozdobiony motywami z gry. Tramwaj Dying Light będzie jeździł różnymi liniami w centrum miasta przez najbliższe miesiące.