Nawet przygodówki ostatnimi czasy zaczęły się modernizować. Szkoda tylko, że w kwestiach biznsowo-marketingowych. Moda na wydawanie gier w epizodach ruszyła na dobre, a dzieło studia Pheonix Online nie jest tu wyjątkiem.
Cała idea sprowadza się do kwestii „jak wyciągnąć z graczy więcej kasy, aby nawet tego nie zauważyli” – najprościej podzielić na fragmenty i sprzedawać każdy oddzielnie za większą cenę. Wiadomo, że jeśli ktoś już się zaangażuje w rozgrywkę, to będzie mu zalezało, aby doprowadzić rozgrywkę do końca. Praktyka z daleka śmierdząca bardzo „nowoczesnym marketingiem”.
Ale dość narzekania. Drugi już z kolei epizod (z planowanych czterech) przygodówkowego thrillera jest już do kupienia. Do prawda na razie tylko przez stronę twórców, ale od czego jest paypal? I mimo brzydkiego podziału na rozdziały, warto dać szansę dobrej grze. Sprawdziło się w przypadku The Walking Dead, może sprawdzić się i gdzie indziej.