W Death Howl wcielasz się w Ro – pogrążoną w żałobie matkę, która wyrusza do eterycznego, inspirowanego nordycką mitologią wymiaru z epoki kamienia kierowana desperacką nadzieją połączenia się ze zmarłym synem. Jako Ro zmierzysz się z nieustępliwymi duchami w toczonych na “siatce”, turowych starciach, wymagających nie tylko taktycznej precyzji, ale także zdolności adaptacji. Aby wykuć własną ścieżkę przez rozpacz i stawić czoła potężnym wrogom i przerażającym bossom, gracze muszą tworzyć i udoskonalać swoje talie. Każdy odwiedzany teren oferuje unikalne typy kart – a co za tym idzie nowe mechaniki do zastosowania w walce – wzbogacając i pogłębiając warstwę strategiczną. Gracze mogą dodatkowo ulepszać talie za pomocą szamańskich totemów by być pewnym, że są najlepiej jak można przygotowani na śmiertelnie niebezpieczne starcia.
Odchodząc od struktury opartej na kolejnych próbach i zaczynaniu od początku po każdej porażce – znanej z innych gier typu deck-builder – Death Howl wprowadza budowanie talii do eksploracyjnego otwartego świata, podzielonego na ponure regiony takie jak las wyjących cieni czy łąki ułudy. Każdy region nie tylko odblokowuje wspomniane wcześniej nowe karty do craftowania, ale także odsłania fragmenty historii Ro – przesiąkniętą tematami miłości i straty – oraz pozwala odkrywać zapomnianą wiedzę na tego tajemniczego, duchowego świata.
Demo Death Howl zostanie udostępnione w poniedziałek o godzinie 19:00 na Steam. Przygotuj się na podróż wraz z Ro i odkryj świat ukształtowany przez nadzieję i smutek. Death Howl ukaże się na PC w 2025 roku, a produkcja gry wspierana jest przez Duński Instytut Filmowy i program “The Games Scheme”.