feat -aurora-sdk

Creative uruchamia Aurora SDK dla serii Sound BlasterX

Creative Technology Ltd ogłosiła że uruchamia pakiet Aurora SDK. To narzędzie pozwoli zmienić system Aurora Reactive Lighting w otwartą platformę. Dzięki temu deweloperzy będą mogli swobodnie zmieniać animacje i synchronizować zachowanie podświetlenia. Aż 16.8-miliona kolorów posiada Aurora Reactive Ligting System, który znaleźć można w Sound BlasterX Katana, Vanguard K08, Siege M04, AE-5 oraz Kratos S5.

Aurora SDK jest systemem z API. Umożliwia to deweloperom programowanie sprzętu, który obsługuje technologię Creative Sound BlasterX RGB. SDK zostanie dostarczony wraz z przykładowymi kodami, dokumentacją oraz biblioteką API. Dzięki temu nawet początkujący programiści będą mogli szybko i sprawnie rozpocząć pracę.
SDK jest również wyposażony w Aurora Unity, która synchronizuje zachowanie systemu oświetlenia w produktach Sound BlasterX. Deweloperzy będą mogli stworzyć ekosystem, który składać się będzie z różnych produktów działających jako jeden w kwestii oświetlenia. Przykładowo wtedy, kiedy w danej grze bohater zostanie ranny światła w urządzeniach zmienią się na czerwone, kiedy będziemy atakowali przeciwnika zobaczymy pomarańczowe oświetlenie. Może ono także być wyświetlane w trybie „oddychania”, kiedy szukamy wroga.

Kompatybilność
– Aurora SDK pracuje z następującymi produktami Aurora Reactive Lighting System:
– Sound BlasterX Katana
– Sound BlasterX Vanguard K08
– Sound BlasterX Siege M04
– Sound Blaster AE-5 PCIe DAC
– Sound BlasterX Kratos S5 2.1 USB

Wymagania
– Windows 7 i wyższy (32-bit oraz 64-bit)
– Język programowania C++

Aby uzyskać więcej informacji na temat Aurora SDK oraz serii Sound BlasterX Pro-Gaming odwiedź BlasterX.com.

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze