Bloodborne to kolejny tytuł, w który zagramy w 30 klatkach na sekundę (FPS). A wszystko przez to, do jakiego gatunku należy gra.
From Software to japońska firma odpowiadająca za takie tytuły jak Demon’s Souls oraz Dark Souls. Kolejna produkcja tokijskiego studia ukaże się w lutym przyszłego roku na konsolę PlayStation 4. Masaaki Yamagiwa, jeden z twórców produkcji, stwierdził, że gra będzie działać w 30 klatkach na sekundę. Co prawda nie jest to oficjalne oświadczenie, ale szanse na osiągnięcie 60 FPS są bardzo małe: gra od początku była projektowana z myślą o niższej liczbie klatek na sekundę. Wynika to przede wszystkim z gatunku, do którego przynależy Bloodborne. Wysoka liczba klatek na sekundę ma większe znaczenie w first person shooterach, a gry akcji działają lepiej we wspomnianych 30 FPS.
Do premiery tej produkcji pozostało dużo czasu, ale jeśli jeszcze nie mieliście okazji – koniecznie zobaczcie nowy materiał z Bloodborne, który zadebiutował na rozdaniu Golden Joystick Awards.