Beats by Dr Dre nie zwalnia tempa. Na półki rodzimych sklepów trafił nowy model słuchawek dousznych Beats Tour 2.
Przemyślana promocja, wyczucie biznesowe i magia pseudonimu kultowego rapera sprawiły, że marka Beats by Dr. Dre odgrywa pierwszoplanową rolę w świecie nowych technologii. Beats wyznacza trendy i dominuje w segmencie słuchawek klasy premium. Aż 47 procent amerykańskich nastolatków planujących zakup słuchawek deklaruje, że wybierze Beats by Dr. Dre – informuje portal Statista. Część z nich sięgnie po Beats Tour 2. Nowa odsłona słuchawek dousznych Tour niesie ze sobą kilka innowacji. Jedną z nich są wymienne końcówki skrzydełek, pozwalające precyzyjnie dopasować słuchawki do ucha. Producent przeprojektował również kabel o długości 1,25 m, który ma być bardziej elastyczny i odporny na plątanie. Integralną część zestawu stanowi wbudowany mikrofon do realizacji połączeń telefonicznych. Przełączanie utworów i połączeń przychodzących ułatwia pilot umieszczony na kablu.
„Beats Tour 2 to miniaturowe słuchawki, ważą zaledwie 16 g, które doskonale radzą sobie z każdym rodzajem muzyki, dostarczając czyste i mocne brzmienie. Osoby głośno słuchające muzyki nie muszą się obawiać zniekształceń. Myślę, że słuchawki ze względu na swoje właściwości spotkają się z dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród osób aktywnie spędzających czas.” – mówi Maciej Kowalczyk, Brand Manager Beats w Hama Polska.
W skład zestawu wchodzą słuchawki z pilotem i mikrofonem, miękki pokrowiec, cztery pary końcówek dousznych oraz trzy pary skrzydełek. Beats Tour 2 dostępne są w barwie białej, czarnej, czerwonej oraz tytanowej. Ich cena wynosi 599 złotych.