Największą nowością w aktualizacji 1.45 jest beta rozszerzenia Steel Generals. Jednostki naziemne Stanów Zjednoczonych dołączają do gry z 6 pierwszymi czołgami, zaś do końca pierwszego kwartału 2015 roku będzie ich ponad 30. Taki terminarz pozwoli Gaijin Entertainment dokładnie przetestować każdą jednostkę i upewnić się, że jest gotowa by dołączyć do War Thunder. Aby uhonorować tę dużą aktualizację, do sklepu dodano specjalne pakiety. W środku znajdą się amerykańskie czołgi premium, inne bonusy oraz dostęp do niewydanych jeszcze jednostek. Gracze mogą dostać się do zamkniętej bety Steel Generals poprzez konkursy oraz zadania w War Thunder. Więcej informacji o zestawach amerykańskich czołgów można znaleźć na: online.gaijinent.com
„Cieszymy się, że mogliśmy udostępnić graczom aktualizację przed Świętami. To sprawi, że będą mieli wystarczająco dużo czasu, aby przetestować wszystkie nowości i ulepszenia. Zamknięta beta Steel Generals i plany na najbliższy kwartał zagwarantują, że gracze otrzymają dokładnie przetestowane i zoptymalizowane jednostki, co pozwoli cieszyć się epickimi walkami, jakich nasi fani oczekują.” – powiedział CEO Gaijin Entertainment, Anton Yudintsev W aktualizacji 1.45 znajdą się m.in. nowe mapy, w tym:
• „White Stone Fortress” – dla jednostek lądowych i powietrznych: devblog.warthunder.com
• Mapa o stylistyce Europy Wschodniej z otwartymi przestrzeniami i aglomeracją miejską: devblog.warthunder.com
• Historyczna mapa wyłącznie dla jednostek powietrznych – “Bitwa o Moskwę”, która przedstawia miasto podczas zimy 1941/42. Zajmuje przy tym ogromną powierzchnię 128 x 128 kilometrów. devblog.warthunder.com
Inne nowości:
• Nowe pojazdy
Gracze War Thunder otrzymają 15 nowych jednostek, w tym: pierwsze 6 amerykańskich czołgów i pojazdów przeciwlotniczych, rosyjski dwuwieżowy ciężki czołg SMK, nowe wersje czołgu Tygrys i japońskich myśliwców, a także nowe odrzutowce, jak np.
F2H-2 Banshee oraz RAF Canberra. Więcej informacji można znaleźć na: devblog.warthunder.com
• Kable holownicze
W War Thunder zastosowano realistyczny model fizyki. Dzięki temu zdarzają się sytuacje, w których czołg – przez kolizje lub zbyt dynamiczne manewry – może wylądować na dachu lub boku. Pojazd w takiej pozycji staje się bezużyteczny, a graczowi pozostaje jedynie czekać na pomoc sojuszników, którzy do tej pory mogli pchnąć czołg w dobrym kierunku. Aby usprawnić ten proces, wprowadzono specjalne kable holownicze. Od teraz można również odholować uszkodzone czołgi w bezpieczne miejsce w celu naprawy!
coub.com
• Ostrzał Artylerii
Ostrzał Artylerii został przemodelowany poprzez zmianę system celowania. Od teraz widok celowania będzie przedstawiony na ekranie mapy – w przeciwieństwie do poprzedniego rozwiązania, czyli ekranu bitwy. Pozwoli to graczom na wezwanie wsparcia
artylerii na każde miejsce na mapie z wyjątkiem miejsc odrodzenia. coub.com
• Widok teleskopowy
Widok teleskopowy w samolotach, który był odwzorowaniem historycznym, zostały zmieniony i jest teraz podobny do trybu snajperskiego, znanego z jednostek naziemnych. Jest to użytecznie zwłaszcza w bitwach symulacyjnych, ponieważ pozwoli na większą precyzję przy celowaniu.
• Model obrażeń
War Thunder ma ambicje, by dać graczom realistyczne wrażenia z rozgrywki, więc model obrażeń ulepszono po raz kolejny. Części samolotu mogą zostać oderwane w dowolnym miejscu, uszkodzonym przez ogień nieprzyjaciela (nie jak
wcześniej – w określonych miejscach). W zależności od poziomu uszkodzenia samolot będzie zachowywał się inaczej. devblog.warthunder.com
• Tryb Przełamania
Tryb Przełamania był początkowo sprawdzany na mapie “Polska” i został bardzo pozytywnie przyjęty przez fanów. Teraz trafia on na większość map Ground Forces, gdzie gracze będą musieli zająć serię punktów – jeden po drugim, i jednocześnie uniemożliwić to przeciwnikom.
Pełną listę zmian i nowości można znaleźć na: devblog.warthunder.ru