Ultimate Ears, marka należąca do firmy Logitech, ogłosiła, że jej bezprzewodowy głośnik UE BOOM otrzymał prestiżową złotą nagrodę International Design Excellence Award (IDEA) w kategorii rozrywka, przyznawaną przez Industrial Designers Society of America (ISDA). To pierwsza nagroda IDEA dla marki Ultimate Ears i czwarta nagroda za projekt dla głośnika UE BOOM od czasu jego premiery, która miała miejsce w maju 2013 roku.
„Naszym celem było stworzenie głośnika, który zmieni standardowe, jednokierunkowe brzmienie. Stworzyliśmy więc urządzenie oferujące 360 stopniowy dźwięk, żeby ludzie mogli słuchać i dzielić się swoją muzyka wśród znajomych” – mówi Izabela Sulima, Regional Marketing Manager Visegrad. „Kształt i wykonanie ukierunkowane są na społeczny aspekt słuchania muzyki, ale pozwalają też na zabranie ze sobą głośnika w dowolne miejsce bez obawy, że się go uszkodzi. UE BOOM zniesie prawie wszystko. Jesteśmy zaszczyceni, że otrzymaliśmy tak prestiżową nagrodę” – dodaje Izabela Sulima.
UE BOOM to mobilny głośnik bezprzewodowy, oferujący dźwięk 360 stopni, który wyznacza nowe standardy słuchania muzyki w dowolnym otoczeniu. Jego owalny kształt pozwala zabrać go ze sobą w plecaku lub w uchwycie na butelkę, a materiały, z których został wykonany, sprawiają, że jest zarówno wodo-, jak i wstrząsoodporny. Dodatkowo głośnik może być wyprodukowany w niemal dowolnej kolorystyce, co pozwala na łatwe tworzenie limitowanych edycji.
„Zaprojektowaliśmy głośnik UE BOOM w taki sposób, aby idealnie dopasowywał się do sposobu życia jego użytkowników, gdziekolwiek pójdą” – mówi Branko Lukic, założyciel pracowni NONOBJECT, która odpowiada za wygląd UE BOOM. „Każdy detal wyglądu głośnika wspiera naszą myśl przewodnią” – dodaje Branko Lukic.
Nagroda International Design Excellence Award od Industrial Designers Society of America to wyróżnienie doskonałości w wyglądzie produktów, ich trwałości, opakowania, strategii oraz pomysłu. W 2014 tylko 27 produktów spośród 2000 zgłoszonych otrzymało złotą nagrodę IDEA.
„Wygląd UE BOOM to prawdziwy design 2.0” – mówi Mike Simonian, juror IDEA 2014 i współzałożyciel pracowni Mike & Maaike. „Projekt głośnika jest progresywnym i świeżym podejściem do formy, detali i koloru” – dodaje Mike Simonian.
Więcej informacji o produkcie na www.ultimateears.com