Rok 2020 i kolejne lata będą pracowite dla wydawniczej dywizji 11 bit studios. Po udanych premierach Moonlightera w 2018 roku i Children of Morta w 2019, wydawnictwo ogłasza dwa nowe projekty.
“Nadal jesteśmy wydawcą szukającym wyjątkowych tytułów. Przywiązujemy do tego jeszcze większą wagę niż poprzednio. Jednak naszym zadaniem jest wyłuskać perełki i wraz z ich deweloperami sprawić, że zalśnią na rynku. Wierzymy, że połączenie unikalnych cech projektów i naszej marketingowej magii, będzie nadal przekładać się na sukcesy. Obecnie pracujemy nad dwoma grami i jesteśmy dumni, że mamy je pod swoimi skrzydłami” – mówi Paweł Feldman, Publishing Director w 11 bit studios.
Informacje o projektach są oszczędne, wszak firma musi zachować kilka asów w rękawie, i na tę chwilę o 11 bit studios może zdradzić poniższe informacje:
- 11 bit studios z przyjemnością łączy siły z polskim studiem Fool’s Theory przy tworzeniu ich najnowszego projektu, kodowo nazwanego Vitriol. Studio mające na koncie skradankowe Seven: The Days Long Gone, pracuje nad grą, którą można określić mianem “meaningful RPG”. Jakub Rokosz, CEO Fool’s Theory mówi: “Jesteśmy naprawdę szczęśliwi zawierając umowę z 11 bit studios. To wydawnictwo potrafiące odnaleźć w grach wyjątkową duszą i wierzymy, że nasz projekt jest tytułem, który wpisuje się w tę filozofię”
- Firma wyda też następny tytuł dobrze znanego studia Digital Sun Games. Hiszpanie, odpowiedzialni za hitowego Moonlightera, z tą samą uwagę i skrupulatnością tworzą nowy projekt o kodowej nazwie Foxhole. To całkiem nowe IP. “Bardzo chcieliśmy znów pracować z tym wydawnictwem. Czujemy, że 11 bit studios zrobili świetną pracę przy Moonlighterze i razem zamierzamy osiągnąć jeszcze więcej. I oto właśnie chodzi” – mówi Javier Gimenez, CEO Digital Sun Games.
Gry znajdują się na różnych etapach produkcji i więcej na ich temat zostanie powiedziane w następnym roku. Oba projekty są projektami o większej skali niż te dotychczas wydane przez 11 bit studios. Dzięki sukcesom jakie odniosły poprzednio wydane tytuły, 11 bit studios było w stanie podnieść budżet inwestycyjny dla nowych gier w wydawnictwie, który wynosi teraz powyżej miliona Euro per projekt.