Wywiad z Marvinem Hallem – Specjalistą od World of Tanks w wersji na X360

GGK: Witaj Marvin! Wiemy już, ze wersja World of Tanks na X360 będzie zawierać zmiany atmosferyczne. Czy wpłynie on na jakość rozgrywki? Np. podczas zmian pogody pociski będą lecieć dalej?
Marvin Hall: Niestety nie mogę zdradzić zbyt wiele na ten temat, obecnie skupiamy się na stabilnej wersji WoT i w procenie developingu może się wiele jeszcze zmienić.

GGK: Czy w wersji na Xbox 360 pojawią się specjalne jednostki czy eventy, które będą ekskluzywne?
MH: Staramy się aby wersja na konsole była jak najbardziej podobna z wersją na PC. Jedyną znaczącą różnicą będzie dodanie samouczka dla nowych graczy oraz odrobinę zmienionego trybu sterowania. Nie mogę na tej chwili powiedzieć czy zmiany będą większe, jednak staramy się aby gra była odbiciem lustrzanym wersji PC.

GGK: Czy planujecie nowe tryby gry? Jeżeli tak to jakie?
MH: Chwilowo skupiamy się na otwartej wersji beta gry World of Tanks i nie posiadam informacji na ten temat.

GGK: Wiele osób jest zainteresowana czy będzie nam dane zagrać z pecetowcami na konsoli. Przewidujecie taką możliwość?
MH: Niestety nie. Infrastruktura Xbox Live nie pozwala nam na połączenie tych dwóch światów, jednak po raz pierwszy gracze WoT będą mogli zagrać z każdym czołgistą na świecie w bazie ponad 40mln użytkowników X360.

GGK: Jak mówiłeś w prezentacji, gra będzie dostępna tylko dla graczy Xbox Live Gold, zgadza się?
MH: Tak, ale gracze silver będą mogli przetestować grę za darmo w okresie 7dnio dniowym.

GGK: A co było największą przeszkodą podczas przenoszenia gry na konsole domowe?
MH: Największym wyzwaniem dla zespołu było stworzenie modelu, który będzie niemal identyczny z wersją PC. Zależy nam na utrzymaniu przyjemności, jaką daje teraz WoT i uproszczeniu gry na konsole, dlatego też nieustanie słuchamy graczy. Również został wykorzystany specjalnie zmodyfikowany engine by przyjemność z rozrywki była jak najlepsza.

GGK: Czym możesz coś więcej powiedzieć na temat tego engine?
MH: Jest to modyfikowany silnik Wargaming West – Despair, który pozwala na osiągnięcie niesamowitych rezultatów na konsoli Xbox 360. Pozwolił on na skrócenie w dużym stopniu czasu produkcji gry, dzięki czemu mogliśmy skupić się na idealnej konwersji.

GGK: Ostatnie moje pytanie – Powiedz w jakie obecnie grasz gry.
MH: Praktycznie we wszystkie, jestem przestronnym graczem. Ostatnio usiadłem ponownie do Max Payne’a i okazyjnie gram w Fifę.

Ten wywiad jest częścią relacji z imprezy premierowej World of Warplanes. Resztę relacji, znajdziesz tutaj.

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze