feat -The-Invincible

The Invincible na pierwszym pokazie rozgrywki

Wkrocz w rolę bystrej astrobiolog Yasny, gdy ta budzi się na powierzchni wrogiej, odległej planety i zostaje wciągnięta w wir misji ratunkowej, której stawką są śmierć lub życie. Na Regis III – w niezbadanym i niezamieszkałym przez ludzi świecie – Yasna stanie przed trudnym zadaniem odnalezienia zaginionych członków międzygwiezdnej ekspedycji naukowej, która nagle znalazła się bez niczyjej pomocy bardzo daleko od domu. W czasie zgłębiania tajemnicy zaginionych kompanów i po kontakcie z oszałamiającą naukową anomalią, dla astronautki jasne staje się, że Regis pod swą zakurzoną powierzchnią może skrywać naprawdę przerażające sekrety. Bez drogi odwrotu, zmagając się z nieoczekiwanymi wyborami i ich konsekwencjami, Yasna zmuszona jest przemyśleć nie tylko swoje własne ambicje, ale też ambicje i uprzedzenia całej ludzkości.

new -The-Invincible

“Niezwyciężony”, ożywiony na naszych ekranach z pomocą oszałamiającej retro-futurystycznej estetyki, oparty jest na wątkach kultowej powieści o tym samym tytule autorstwa Stanisława Lema, choć nie odtwarza historii znanej z książki, a dopowiada nową, osadzoną na tej samej planecie. 11 bit studios z przyjemnością poszerza swoje rosnące portfolio wydawnicze o wyjątkową, atompunkową przygodę zaliczającą się do nurtu filozoficznego science-fiction. Dodatkowo obie firmy doszły do porozumienia i wydawca zostaje jednocześnie mniejszościowym udziałowcem Starward Industries.

new -The-Invincible-1

The Invincible – produkcja powstająca w nowopowstałym, utalentowanym studio Starward Industries z Krakowa, dostępna będzie w przyszłym roku na PC i konsole. Na tegorocznym PC Gaming Show po raz pierwszy zaprezentowano rozgrywkę z nadchodzącej gry i ogłoszono, iż jej globalnym wydawcą zostanie 11 bit studios. Zobacz najnowszy trailer z rozgrywki.

new -The-Invincible-2

O Starward Industries
Studio powstało z inicjatywy twórców, którzy brali udział w powstaniu znanych polskich gier, m.in. Wiedźmin 3, Cyberpunk 2077, Dead Island, Dying Light, Call of Juarez. Celem zespołu jest dostarczenie graczom poruszającej rozrywki zarówno na PC jak i konsolach. Chcemy dążyć do jakości dostarczanej w poprzednich projektach i zrealizować ją w mniejszych, ale równie przełomowych tytułach.

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze