SickCity_ClanOverview_Kidz

ROCCAT prezentuje swoją pierwszą grę wideo – Sick City

ROCCAT, czołowy producent peryferii komputerowych na świecie, rozszerzył swoją działalność i otworzył studio tworzące gry wideo. Pierwsza pozycja, która zostanie wydana pod banderą ROCCAT Games Studio, to gra taktyczna prowadzona w czasie rzeczywistym – Sick City. Premiera tytułu w wersji Early Access odbędzie się najprawdopodobniej podczas tegorocznych targów Gamescom w Kolonii.

Sick City posiada niepowtarzalny i ponadczasowy design, czym cechują się także wszystkie gamingowe produkty ROCCAT. Bohaterowie oraz pojazdy wszystkich stron konfliktu dostępnych w grze charakteryzują się odmienną, unikatową oprawą graficzną. Sama rozgrywka to połączenie największych zalet kilku klasycznych tytułów: planowanie manewrów taktycznych znanych z Commandos, prowadzenie działań bez konieczności wydobywania minerałów oraz tworzenia budynków występujące w Company of Heroes i wykorzystywanie unikatowych bohaterów oraz ich potężnych zdolności niczym w WarCraft III. Podstawą strategii w post–apokaliptycznym świecie Sick City tworzonym przez deweloperów ROCCAT jest natychmiastowa reakcja na ruchy przeciwnika oraz konieczność stosowania odmiennych taktyk w zależności od aktualnej sytuacji na polu bitwy. W trakcie rozgrywki, punkty zasobów potrzebne do wzywania nowych jednostek będą generowane automatycznie. Ilość zdobywanych surowców będzie można zwiększyć dzięki specjalnym strefom zajmowanym przez bohaterów. Liderzy w Sick City pełnią kluczową funkcję – ich zabicie oznacza koniec rozgrywki. Dodatkowo, czempioni mogą przejmować wrogie bazy.

SickCity_WeWantYou_Poster

Drugim sposobem na zwycięstwo jest zdobycie i utrzymanie przez 30 sekund sztabu przeciwnika.
Nowo powstałe studio ROCCAT tworzy własną interpretację gry akcji opartej na taktycznej rozgrywce, w której rolę głównego doradcy oraz testera produktu będą pełnić gracze. ROCCAT Games Studio wychodzi z założenia, że przyszłością branży gamingowej jest bliska relacja pomiędzy deweloperem i społecznością gry, która ma bieżący wpływ na rozwój swojego ulubionego tytułu.

W sektorze peryferii komputerowych coraz mocniej angażujemy społeczność graczy w rozwój naszych produktów, czego przykładem są m.in. Sova i Modulok. Opinia fanów ROCCAT była kluczowym czynnikiem sukcesu naszego lapboardu, a także miała ogromny wpływ na ostateczną koncepcję budowy wielofunkcyjnego stojaka na słuchawki. Podobną strategię planujemy zastosować w procesie tworzenia gier. Sick City jest konkurencyjnym tytułem, ROCCAT od zawsze tworzył konkurencyjne produkty, jednak ma to sens jedynie wówczas, gdy angażujemy do procesu kreacyjnego społeczność gier – komentuje René Korte, założyciel oraz CEO ROCCAT. – Budowanie zaangażowanej bazy fanów to istotna część działań ROCCAT Games Studio. Nasz utalentowany zespół deweloperski pragnie współpracy z zapalonymi graczami, aby stworzyć idealny produkt końcowy. Chcemy wykreować tytuł unikatowy na skalę globalną, jednocześnie zachowując znane i lubiane, klasyczne cechy marki ROCCAT – dodaje Korte.

SickCity_TheLegion

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze