feat- gta v na pc z dx11 teksturami 2k x64

[Plotka] GTA V na PC z Direct X 11, teksturami 2K, wsparciem x64 i zaawansowanymi efektami graficznymi!

Plotek dotyczących GTA V z każda chwilą nam przybywa. Tym razem niejaki Hal_Nein_Thousand — jeden z użytkowników Rededit, pochwalił się swoim odkryciem, które uzyskał z plików gry na PS3. Jesteście zainteresowani, co udało mu się tam znaleźć?

Poniżej macie informacje, które udało się wydobyć:

– 985459 – PC – [PT][PB] Crash – > game_win32_beta_dx11.exe!strRequest::Release() Line 47 + 0xf bytes C++
– 614622 – [LB][PT][LDS][DX11] Blooms too much on smog weather setting.
– 632447 – [PC] All the phones are very dark and hard to read
– 496009 – [PC] Debug picker seems to be non-functional
– (no x64 prebuild cover) – Boot checks completed only.
– Base AudioCL#s: Playstation 3 and XBOX: 3772801; PC CL 3773483

Gołym okiem widać skrót DX11 oznaczający bibliotekę DirectX 11, zatem można wywnioskować, iż wersja na PC będzie ją wspierała podobnie jak Max Payne 3 i L.A. Noire. Oczywiście, nie oznacza to, że na kartach z DX9 już sobie nie pogramy. Nie sądzę, aby taki gigant jak Rockstar był wstanie odciąć setki tysięcy swoich klientów z nieco gorszymi konfiguracjami. Następnie mamy efekt Bloom, znany wszystkim fanom Mirror’s Edge, z którym obecne konsole średnio sobie radzą. Znalazła się także wzmianka o architekturze x64, co zatem idzie w parze z większym użyciem pamięci RAM — powyżej 4GB, oraz teksturom w rozdzielczości 2K. Jeżeli widzieliście mod Ice Enhancer Mod dla GTA IV i dorzucicie do tego powyższe elementy, to efekt może okazać się wręcz fotorealistyczny!

Zapewne posiadacze PC już powoli zacierają ręce, ale warto pamiętać, iż w sprawie GTA V na PC, Rockstar nadal milczy. Doskonale wiemy, iż wydadzą ten tytuł, ale miło by było, gdyby powyższe informacje się sprawdziły, zaś sam deweloper puściłby nieco pary z ust.

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze