feat -world-of-tanks

Nadchodzi World of Tanks 1.0

W marcu 2018 gra przejdzie na zupełnie nowy silnik graficzny o nazwie CORE. Wraz z tą zasadniczą zmianą, 25 map zostanie przerobionych do nowych standardów. Każda z nich będzie gruntownie przerobiona pod kątem graficznym i dźwiękowym. To zaoferuje jeszcze lepszą immersje dzięki dynamicznej muzyce, nowej ścieżce dźwiękowej i odgłosom otoczenia.

new - world-of-tanks

Silnik graficzny CORE powstał wewnątrz struktur firmy Wargaming. Przynosi on ze sobą kompletną zmianę technologiczną oferują zwiększenie głębi rozgrywki, urodę gry oraz realizm pola walki bez znaczącego wpływu na wydajność. Teren, woda, roślinność i niebo na przerobionych mapach będą bazować na fizycznym renderowaniu i wesprą nowe efekty wizualne. Przestrzeń będzie bardziej realistycznie oddana i pola bitew będą sprawiały bardziej dynamiczne wrażenie dzięki ulepszonemu cieniowaniu, oświetleniu, responsywności wody oraz realistycznym teksturom otoczenia.

new -world-of-tanks

Aktualizacja 1.0 odnosi się nie tylko do tego, co widać ale również do tego, co słychać. Każda z map będzie miała swój motyw przewodni, który będzie odnosił się do klimatu danego miejsca i dynamicznie dostosowywał się do przebiegu bitwy. Od kaukaskich nut z gregoriańskimi zaśpiewami do arabskich kompozycji granych na narodowych instrumentach – Wargaming współpracuje z ponad 40-toma artystami z całego świata.

new -world-of-tanks

Aby zobaczyć, usłyszeć i poczuć nadchodzące World of Tanks 1.0 już teraz, stworzyliśmy World of Tanks enCore 2018 – specjalny program, który daje przedsmak nadchodzących zmian. Z pomocą enCore każdy może odtworzyć powtórki bitew w nowej technologii i przekonać się jak World of Tanks 1.0 będzie działać na ich sprzęcie. Program World of Tanks enCore 2018 można pobrać tutaj.

Zmiany w World of Tanks 1.0:

Nowy silnik graficzny zwiększa jakość obrazu i czystość detali wykorzystując również rendering oparty o fizykę obiektów.
• Zaawansowane oświetlenie (technologia globalnej iluminacji, która wiernie symuluje jak efekty świetlne odbijają się i załamują się w zależności od powierzchni, na którą padają)
• Zmodernizowany teren (rozległe obszary, realistyczne tekstury, deformacje i efekty przemoczenia)
• Responsywna woda (całkowicie nowy sposób renderowania wody, odkształcenia piany morskiej i efekty podwodne)
• Różnorodna flora wolumetryczna (szczególne efekty interakcji między pojazdami i roślinami oraz transmisja światła),
• Fotorealistyczne skyboxy i ruchome chmury nadają obiektom bardziej dynamicznego charakteru
• Udoskonalone dynamiczne cienie (technologia Adaptive Shadow Maps)
• Zniszczenia obiektów (technologia niszczenia Havok)
• Różnorodność nowych i ulepszonych efektów przetwarzania końcowego (Bloom, promienie bogów, aberracja chromatyczna i odbicie przestrzeni ekranu)

MAPY
Aktualizacja wprowadzi 25+ map całkowicie przerobionych w HD za pomocą silnika Core. Każdy element na tych mapach jest przeprojektowany tak, aby spełniał nowoczesne standardy graficzne. Przestrzeń stanie się bardziej realistycznie oświetlona, pola bitew będą bardziej dynamiczne i aktywne, a wszystko będzie wyglądało znacznie wyraźniej i ładniej.

MUZYKA
Aby poprawić immersję, World of Tanks doda nową, adaptacyjną muzykę. Każda mapa otrzyma swój własny motyw główny, który współgra z jej klimatem. Główny wątek muzyczny bitwy zmienia się dynamicznie w zależności od tego, co dzieje się z twoją drużyną w grze. Twórcy gry współpracowali z muzykami z całego świata, aby stworzyć nową ścieżkę dźwiękową. Skomponowali krótkie, oryginalne utwory przedstawiające muzyczne dziedzictwo ich krajów i nagrywali je na żywo, często przy użyciu lokalnych instrumentów.

Przerobione efekty wizualne wraz z dynamiczną ścieżką dźwiękową będą miały ogromny wpływ na wygląd rozgrywki bez negatywnego wpływu na wydajność. Gra ma być tak zoptymalizowana aby zagwarantować stabilność i liczbę klatek na średnich ustawieniach i starszych komputerach, zachowując jednocześnie lepszą oprawę audiowizualną:
•  Graficzne podsystemy zostały przerobione za pomocą technologii strumieniowania w celu zmniejszenia ogólnego rozmiaru pamięci grafiki
• Elementy graficzne zostały zoptymalizowane, aby jeszcze bardziej zmniejszyć obciążenie pamięci i zapewnić dodatkowe możliwości dla uzyskania dodatkowych efektów.

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze