nvidia_ggk_cologne_1

Kilkanaście gier jeszcze w tym roku otrzyma obsługę ray tracingu oraz NVIDIA DLSS

Październik i listopad tego roku będą niezwykle intensywnymi miesiącami dla graczy komputerowych, a szczególnie tych posiadających karty graficzne GeForce. Nadeszła jesień, a wraz z nią kilkanaście gier obsługujących ray tracing oraz technikę DLSS.

Listę otwierają trzy nowe gry, które na premierę otrzymają wsparcie technik RTX:

Ghostrunner – premiera 27 października; gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania odbić i cieni oraz technikę DLSS.
Pumpkin Jack – premiera 23 października; gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania odbić i cieni, a także rozbudowane oświetlenie i technikę DLSS.
Xuan-Yuan Sword VII – premiera 28 października, gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania globalnego oświetlenia oraz technikę DLSS.

Cztery kolejne tytuły zostaną ulepszone o funkcje RTX dzięki aktualizacjom, które zostaną opublikowane w listopadzie:

Edge of Eternity – gra dostępna aktualnie w fazie wczesnego dostępu otrzyma wsparcie techniki DLSS.
Mortal Shell – gra otrzyma wsparcie ray tracingu do wyświetlania cieni oraz technikę DLSS.
Mount & Blade II: Bannerlord – gra otrzyma technikę DLSS.
World of Warcraft: Shadowlands – gra otrzyma wsparcie ray tracingu do wyświetlania cieni.

Dwie gry otrzymają wsparcie technik RTX w fazie wczesnego dostępu/testów beta:

Enlisted – zamknięte testy beta wystartują w listopadzie, a gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania globalnego oświetlenia oraz technikę DLSS.
Ready or Not – ray tracing w odbiciach, cieniach i okluzji otoczenia oraz technika DLSS będą dostępna jak tylko gra pojawi się w fazie wczesnego dostępu; jeszcze w 2020 roku.

Plus jesienne hity:

Watch Dogs: Legion – premiera 29 października; gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania odbić oraz technikę DLSS.
Call of Duty: Black Ops – Cold War – premiera 13 listopada; gra będzie wykorzystywać ray tracing oraz technikę DLSS.
Cyberpunk 2077 – premiera 19 listopada; gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania odbić, cieni, okluzji otoczenia oraz globalnego rozproszonego oświetlenia, a także technikę DLSS.

FacebookGoogle+TwitterPinterestLinkedInBlogger Post

Komentarze